E-usługi: kontrola autobusu
Funkcjonariusze Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu dbając o bezpieczeństwo osób wyjeżdżających autokarem na wycieczki, zimowiska, letni wypoczynek itp. przed wyjazdem sprawdzą wyposażenie i stan techniczny pojazdu oraz uprawnienia kierującego i jego trzeźwość.
Zgłoszenia dotyczące chęci przeprowadzenia takiej kontroli należy przekazywać sądeckim policjantom za pomocą platformy E-USŁUGI małopolskiej Policji. Aby wypełnić formularz zgłoszeniowy należy kliknąć w poniższy link:
***
[Więcej informacji o e-usłudze: kontrola autobusu]
Zgłoszenie takiej kontroli jest również możliwe telefonicznie, co najmniej dwa dni robocze przed planowanym wyjazdem. Zgłoszenia przyjmuje sekretariat Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Miejskiej Policji w Nowym Sączu pod numerem telefonu 47 833 42 61 (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30).
Zgłoszenie kontroli powinno zawierać:
- dokładną datę i czas planowanego wyjazdu,
- nazwę przewoźnika i numer rejestracyjny autobusu,
- dane zgłaszającego wraz z numerem telefonu kontaktowego.
Przypominamy, że na stronie BezpiecznyAutobus.gov.pl można sprawdzić podstawowe informacje na temat autobusu: dane o badaniu technicznym, dane techniczne, informacje o polisie OC.